piątek, 3 czerwca 2016

Komentarz #1 Czy Overwatch jest za drogi?

Witam wszystkich bardzo serdecznie w moim pierwszym artykule z cyklu,,Komentarz''. Będę w nim komentował niektóre decyzje oraz zjawiska w branży gier, a także na waszą prośbę inne rzeczy.

UWAGA!!! Komentarze są to wyłącznie moje opinie. Doceniam to, że inni mogą mieć inne zdanie na dany temat, dlatego czytając ten artykuł proszę wziąć pod uwagę, że to jest tylko moje zdanie.
Overwatch, najnowsza gra studia Blizzard wyszła dość niedawno, bo raptem tydzień temu. Wszyscy ją pochwalają. Świetna grafika, zarąbisty gameplay, wspaniała ścieżka dźwiękowa, ciekawe systemy rozgrywki itd. Ja także się z tym zgadzam. Ja do Overwatch nic osobiście nie mam, poza jedną rzeczą na którą narzeka wielu graczy, mianowicie jest to cena.

Cena tej gry sieciowej wynosi 200-230 zł. Moim zdanie jest to troszeczkę za dużo. Taka cena doprowadziła do tego, że wielu graczy chce, aby gra była w modelu Free-2-Play mikropłatnościami , a nie Buy-2-Play. Ja osobiście się z nimi zgadzam. Uważam, że ta gra to majstersztyk, ale jednak należy pamiętać, że to gra sieciowa. A co powoduje taką irytację u mnie. Głownie strach. A przed czym zapytacie. Otóż sytuacja jest prosta. W tej chwili istnieją 2 możliwości: albo gra będzie się miała bardzo dobrze i nigdy nie padnie( sam mam taką opinię, że taka gra może należeć do gier, które będą trwać zawsze jak np: League of Legends albo Counter Strike), jednak zawsze pozostaje ta gorsza opcja, że gra padnie po kilku miesiącach i 200 zł na sieciówkę poszło brzydko się wyrażając ,,walić''. A tego byśmy nie chcieli.

Jak na razie Overwatch ma się bardzo dobrze, ale nigdy nic nie wiadomo. Ja wiem, że Blizzard jest to firma, która gry wypuszcza rzadko (jedna na kilka lat), ale jak już jakąś wypuści, to mogę być pewny, że taki tytuł pozamiata. Blizzard jednak każe sobie sporo płacić za jakość.

Wielu ludzi zastanawia się czy warto wydać te 200 zł na grę sieciową i nie poczekać do przeceny. Moja odpowiedź na to pytanie jest prosta, nie warto czekać do przeceny. A dlaczego? Z tego co mi wiadomo to obniżenie cen gier u Blizzarda jest rzadka. Zaraz mi ktoś wyjedzie z tym, że w sklepach ceny spadają, ale nie na stronie Blizzarda.

Dobrze. Podsumowując. Czy według mnie warto wydać te 200zł(co wcale nie jest mała sumą) na Overwatch. Według mnie... jak najbardziej. Wiem, że to dużo pieniędzy, ale naprawdę warto choć przez parę dni zainteresować się tą grą. Już po samej Becie było widać, że gra ma sporą grupę odbiorców, wiec mam dużą nadzieję, że taki stan się utrzyma( w tym momencie grę kupiło ok.7 mln osób). Też bym chciał aby gra była F2P, ale nie można mieć wszystkiego. Ja osobiście nie żałuję wydanych pieniędzy. A wręcz gorąco polecam!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz